Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Γιώργος Λιάγκας: «Τον Κωστόπουλο σήμερα τον βρίζουν, όσοι μέχρι χθες τον έγλυφαν»

Γιώργος Λιάγκας: «Τον Κωστόπουλο σήμερα τον βρίζουν, όσοι μέχρι χθες τον έγλυφαν»


«Εγώ τον Κωστόπουλο δεν τον ξέρω πολύ καλά. Μου φαίνεται cool τύπος και ντόμπρος. Είναι πολύ άδικο αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες. Αυτοί που γλύφουν, αυτοί τα κάνουν πρώτοι. Που φορτώνουν την κρίση που υπάρχει στην Ελλάδα, ένα χαλασμένο κοτόπουλο που έφαγαν την περασμένη βδομάδα, ακόμα και τον κακό καιρό της Καθαράς Δευτέρας, στον Πέτρο Κωστόπουλο. Ότι φταίει για όλα δηλαδή ο Πέτρος Κωστόπουλος. Στην Ελλάδα υπάρχει ένα άθλημα που μας έχει καταστρέψει. Η ζήλια και η ζηλοφθονία. Δεν θέλουμε ποτέ να παραδεχτούμε πως κάποιος μπορεί να είναι ικανότερος από εμάς και να έχει πάει μπροστά στη ζωή του. Πάντα συμβαίνει κάτι. Δηλαδή αν εγώ βγάζω πέντε δραχμές και χαλάω επτά, δεν μου φταίει ο Κωστόπουλος, αλλά εγώ που είμαι βλάκας. Είναι ηλίθιο επιχείρημα αυτό! Στην Ελλάδα όταν κάποιος πάει καλύτερα από εμάς, πάντα κάτι φταίει. Όχι ότι είναι ικανότερος από εμάς». Την ίδια άποψη είχαν όλοι η συντελεστές της εκπομπής με την Φαίη Σκορδά να συμπληρώνει: «Αυτό δεν είναι επιχείρημα. Μπορεί ν΄αγοράσω ένα περιοδικό με πανάκριβα ρούχα, αυτό δεν σημαίνει πως θα πάω να τα πάρω κιόλας. Το θέμα είναι οι εργαζόμενοι που έχουν χάσει τη δουλειά τους και κάποια χρήματα. Μακάρι κάτι να συμβεί και να ξαναδημιουργηθούν θέσεις εργασίας». Ενώ ο παρουσιαστής έκλεισε το θέμα λέγοντας: «Θα τα καταφέρει γιατί είναι ικανός και καλός δημοσιογράφος. Κάτι θα κάνει. Θα επιβιώσει αυτός. Οι άλλοι που τον ξέρουν δεν ξέρω αν θα επιβιώσουν. Και είναι αυτοί που τον έγλυφαν».


gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου